Φωτιά στις Εκλογές!

27 08 2007

Έχω εκνευριστεί πάρα πολύ. Τόσο που με έχει πιάσει το κεφάλι μου, αυτός ο επίμονος πονοκέφαλος που δεν περνάει με ασπιρίνες και τέτοια. Από τη μια οι φωτιές και από την άλλη οι επερχόμενες εκλογές. Σήμερα έγινα δέκτης και μιας πρωτοβουλίας σχετικά με τα καμένα δάση και τις εκλογές. Από όσα διάβασα σχετικά με την πρωτοβουλία αυτή πρόκειται, κατά τη γνώμη μου πάντα, για μια ακόμα σπασμωδική κίνηση. Μια κραυγή αγανάκτησης την οποία κι εγώ ο ίδιος θέλω να βγάλω. Πρόκειται όμως για μια κραυγή η οποία φαίνεται ψίθυρος μπροστά στα όσα περνάνε οι άνθρωποι που σε μια στιγμή τα είδαν όλα να χάνονται. Το ξέρω γιατί το αισθάνθηκα κι εγώ. Η φωτιά πλησίασε και το δικό μου χωριό. Και πιστεύω πως πλησίασε τα χωριά των περισσότερων Αθηναίων, γιατί κακά τα ψέματα, οι μισοί από την Πελοπόννησο ήρθαμε και η μισή Πελοπόννησος κάηκε.

Το κείμενο που έπεσε στα χέρια μου δε με καλύπτει και δε με αντιπροσωπεύει πλήρως. Έχω σκοπό βέβαια να το ανεβάσω στη σελίδα μου γιατί ελπίζω να μαζευτούμε πολλοί και να κάνουμε όσο γίνεται πιο αισθητή την παρουσία μας. Να εξηγήσω τώρα γιατί δεν με καλύπτει αυτό το κείμενο με λίγα λόγια. Έχω αποφασίσει να μην ψηφίσω στις εκλογές. Θα μου πείτε ότι είναι δικαίωμα και υποχρέωσή μου προς τα κοινά να το κάνω, αλλά εγώ δεν θα πάω. Θα απέχω και θα απέχω για πρώτη φορά στη ζωή μου, είτε σε εκλογές εθνικού επιπέδου είτε σε εκλογές πανεπιστημιακού επιπέδου. Τελείωσε αυτό το σύστημα για μένα. Είναι σάπιο και σάπιοι θα είναι και αυτοί που το στηρίζουν. Δε βλέπω να υπάρχει κανείς που να έχασε το σπίτι του ανάμεσα στους υποψήφιους. Αντίθετα όλοι φαίνεται να κάθονται σε μια σκιά υπομονετικά, μία έχει μείνει όλη κι όλη, και περιμένουν να πουν πάλι τα μεγάλα τους λόγια. Τα παιδιά μου δεν θα έχουν δέντρα και φταίνε αυτοί.

Δεν ψηφίζω κανέναν τους. Όλοι τα ίδια θα έκαναν. Όλοι! Εγώ έχω και αχρωματοψία τώρα. Μόνο το μαύρο του κάρβουνου ξεχωρίζω. Ε λοιπόν μαύρο θα πάρουν όλοι τους. Και μακάρι αντί να ψηφίζαμε άλλο κόμμα, να καθόμασταν τη μέρα των εκλογών έξω από τα κέντρα, κρατώντας αναμμένα κεριά προς τιμή αυτών που χάθηκαν. Να είχαμε 60% αποχή! Μπορεί για μια φορά αυτός, ο κατά τα άλλα ευγενής, κωλολαός να δώσει ένα σοβαρό μήνυμα; Συγχωρήστε μου την έκφραση αλλά τα ψέματα έχουν τελειώσει πια για μένα. Όσο ρομαντικός και να το παίζω, ότι κάποια στιγμή θα αλλάξουν τα πράγματα, δε γίνεται τίποτα. Δυστυχώς καήκαμε. Και θα καιγόμαστε πολύ καιρό ακόμα. Μέχρι να μαζευτούμε ένα καλό μπουλούκι και να τους πετάξουμε όλους στη θάλασσα. Να κάνουμε καινούρια αρχή. Μέχρι τότε οι εκλογές για μένα θα είναι απλά μια Κυριακή στην Αθήνα, με γέρους στο καφενείο να γκρινιάζουν για το κόμμα που ψήφισαν και νέους που αναρωτιούνται γιατί έκλεισε η Βανδή νωρίτερα το προηγούμενο βράδυ.

Αυτά ήθελα να πω και ξέρω ότι είναι υπερβολικά και ξέρω ότι είναι υβριστικά για μερικούς, αλλά δεν είναι υπερβολικό να έχουμε τόσους νεκρούς σε μια μέρα; Δεν είναι πολύ για όλους μας να είμαστε αναγκασμένοι να αναπνέουμε στάχτη για την υπόλοιπη ζωή μας; Για σκεφτείτε το…

Ενέργειες

Information

7 Σχόλια

27 08 2007
xCCx

μαζικη αποχη απο τις εκλογες ειναι το μονο χαστουκι που τσουζει τους επαγγελματιες αργομισθους της πολιτικης και το μονο νομισμα με το οποιο πρεπει να πληρωθει η ανικανοτητα τους

σιγα να μην τους ανταμειψουμε με βουλευτικη ασυλια για την αμελεια που εδειξαν

σιγα μην τους δωσουμε βουλευτικη συνταξη να την κληρονομησουν στα εγγονια τους για χαρη της κληρονομιας των δικων μας εγγονιων την οποια εκαψαν λογω εγκεφαλικης ανεπαρκειας

οπως διωξαμε το βασιλια απο τα ανακτορα να διωξουμε και δαυτους, τους επιδοξους βασιλισκους, απο κει που θρονιαστηκαν

27 08 2007
28 08 2007
@@

15 09 2007
@@

16 09 2007
ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ

Mαζική αποχή από τις εκλογές είναι αυτό που ελπίζουν αυτοί που ρήμαξαν τη χώρα και δεν θέλουν να πληρώσουν. Παρακαλάνε για αποχή, λευκό και άκυρο, γιατί αυτά προσμετρώνται στο πρώτο κόμμα … Γεια σας !

16 09 2007
fastbackwards

Για κάποιους η μαζική αποχή μπορεί να μη φαίνεται λογική, σε μένα όμως δε φαίνονται λογικές αυτές οι εκλογές-παρωδία, όπου τα αρχηγόπουλα των «μεγάλων» κομμάτων είναι της ίδιας οικογένειας με αυτά της εποχής του παππού μου! Για κάποιο λόγο μου θυμίζει κάτι διαφορετικό από δημοκρατία αυτό… Έχει καλό κουστουμάκι πάντως!

19 09 2007
anetiologio

Ποτέ δεν πίστεψα στην αποχή και σε όσες χώρες/περιπτώσεις κόσμος απείχε, το αποτέλεσμα ήταν να βγουν καθάρματα. Αυτοί δεν έχουν μπέσα όπως εμείς οι άνθρωποι. Θα ψηφίσουν μόνο οι αρχηγοί των κομμάτων και θα βγουν να λένε πως εκλέχτηκαν με 70% και θα μαλώνουν για τις έδρες.

Με την αποχή σε παγκόσμιο επίπεδο βγήκε στον δεύτερο γύρο ο Λεπέν και με την αποχή βγήκε και ο πλανητάρχης το 2000 και με την αποχή στην Αγγλία πήρε έδρες το φασιστικό κόμμα τους και είδαμε που οδήγησε αυτό.

Νομίζω δε, ότι με την αποχή πήρε και αυτοδυναμία η κυβέρνηση.

Για τους μόνους για τους οποίους κάνω μια διαφοροποίηση είναι οι αντιεξουσιαστές που αντικαθιστούν την εκλογική αποχή με αγώνες. Νομίζω ότι κι εκείνοι τελικά εξυπηρετούν το σύστημα, αλλά τουλάχιστον το πολεμούν το θέμα.

Σχολιάστε

