Ζοχάδες…

23 03 2007

Μπορεί να φταίει ο καιρός, μπορεί η εργασία που δε βγαίνει,σήμερα είμαι τσαντισμένος.Βασικά ξεκίνησε το κακό από χθες το βράδυ.Ξεκινώ…

#1 (η πιο σοβαρή)

Όπως ζάπαρα ανάμεσα στα μανάβικα της tv,που φιλοξενούν κάθε είδος φρούτο έπεσα στο γνωστό ανατρεπτικό και νεανικό δελτίο.Είχε το ρεπορτάζ για τη χθεσινή πορεία.Προλόγισε η «δημοσιογράφος» όλο σοβαρότητα (λέμε τώρα):»Σήμερα στην πορεία για την παιδεία οι φοιτητές πρωτοτύπησαν και αντί για επεισόδια έδωσαν λουλούδια στα ΜΑΤ». -Ωραία,οι φοιτητές κάνουν μια συμβολική κίνηση και αυτοί το χαβά τους,ή μήπως τους χάλασε το πάρτι μια πορεία χωρίς σπασμένα κεφάλια?

#2 (η πρακτική)

Το δίκτυο του ΟΤΕ στην Πάτρα είναι γνωστό ότι δεν τα πάει και τόσο καλά με το ADSL.Και  αυτό επιβεβαιώθηκε ακόμα μια φορά και μάλιστα την ώρα που αλαφιασμένος έψαχνα λύση σε μια εργασία της σχολής.Το κερασάκι (και ειρωνεία μαζί) ήταν ότι την ίδια ώρα με πήραν από την MRB για τηλεγκάλοπ σχετικά με την αξιοπιστία του 121 (τηλέφωνο δήλωσης βλαβών του ΟΤΕ,το οποίο έχω χρησιμοποιήσει πολλές φορές χωρίς αποτέλεσμα). -Δεν φταίω που προκάλεσα σφάλμα στο δείγμα της έρευνας…ήμουν εν βρασμό.

#3 (λίγο χιουμοριστική)

Ο καιρός αποτρελάθηκε εδώ (Πάτρα).Το πρωί ήλιος,το μεσημέρι ψιλόβροχο,το απόγευμα χαλάζι.Πότε να βάλω μπουγάδα τελικά? -Ας περιμένω να ανάψει το καλοριφέρ πρώτα.

Πέρα από την πλάκα καλά έκανε κι έβρεξε λίγο.Μπας και ξεβγάλει τίποτα!

Ενέργειες

Information

9 Σχόλια

23 03 2007
πρεζα Tv

Κουραγιο!Σε καταλαβαινω!!!

24 03 2007
Sadmanivo

Όχι, ο καιρός δεν τρελάθηκε… εμείς τρελαθήκαμε.
Εμ, Πάτρα μου ήθελες.. Έλα πάνω να δεις εποχές! 😉

24 03 2007
fastbackwards

Δεν έχεις κι άδικο για την πόλη,αλλά όπως με παρέσυρε το σύστημα των εξετάσεων,με ξέβρασε εδώ.

24 03 2007
feggaroskoni

Sadmanivo και fastbackwards.. η Πάτρα είναι μια υπέροχη Πόλη!!!
..αρκει να ξέρεις να τη ζείς!!

24 03 2007
keimgreek

σόρυ αλλά και επάνω οι εποχές δεν είναι καλύτερες

24 03 2007
fastbackwards

@feggaroskoni
Βασικά μπορεί να μη φταίει τόσο η πόλη,όσο η διάθεση.Και τόσα χρόνια που ζω εδώ έχω μπει στους ρυθμούς της.Εξάλλου το post και το σχόλιό μου δεν υπονοεί με κανέναν τρόπο ότι κατηγορώ την Πάτρα για κάτι.Για άλλους χτυπάει η καμπάνα…

28 03 2007
Sadmanivo

Με την άδεια του οικοδεσπότη:

> fastbackwards, δε μιλούσα για την πόλη αλλά για την περιοχή 8)

> feggaroskoni, θα μου κάνεις τουρ αν βρεθώ κατά κει καμμιά φορά; 8)

> Keimάκο, εκεί πάνω ναι… εδώ πάνω, όχι 😉

> θέλω διακοπές… 😦

29 03 2007
fastbackwards

Κι εγώ επιστρέφω σπίτι αύριο!Όπως και να το κάνεις αλλιώς είναι το φαγητό της μάνας!Έχω κάνει τις παραγγελιές μου από χθες 😉

29 03 2007
tsekouras

Άντε ποιος σε πιάνει τώρα…
με το ζεστό φαΐ της μάνας!!!

Κράτα και κανά πιάτο για μας!! 😉

Καλή επιστροφή!

Σχολιάστε

